28.03.2013

GEZME-TOZMA , YEME-İÇME , KOMBİN (Herşey Var bu Postta)

Kocaman günaydınlaaarrr herkeseeee..
Kısa zamanda yeniden post yazmanın mutluluğu içindeyim..^_^
Yavaş yavaş geri dönmelerim başlıyooo yaşasınnn..!

Post başlığındada yazdığı gibi herşey var bu yazımda..

Fıstıklarımla buluştuk yine geçenlerde,
(buluşmalarımz sıklaştı buda bizi çok mutlu ediyor).

Pendik sahilde marina var gidenler bilirler,
isteyen yiyip içiyor, isteyen oradaki mağazaları gezebiliyor isteyende sahilde yürüyüş yapabiliyor
değişik ve güzel biryer sıkılmıyorsun..


Bizde güne orda kahvaltı ederek başladık..
Hem sahil havası aldık hemde miss gibi kahvaltımızı yaptık.. 


Kahvaltımızı yaptık ama ne badireler atlattık bi bilseniz..=)
Masamıza bitane kedi dadandı,
okadar kovmamıza rağmen
inat etti bişey almadan gitmeyecek..
Tabağıma bir atlayışı vardı ki görmeniz lazım..=)))
Tabi ben neye uğradığımı şaşırdım..
Kaptı böreğimi gitti piss kedi..=)))

 Güzel bacıma bakın hele nede datluuuu..
Negüzel sarmışız birbirimizi hiç bırakmamacasına..^_^


Bacumdan çaldım bu fotoyuda..=)
Muhabbetimizin koyulaştığı zamanlardan biri..
Feyzamda pek şıktı ogün burada gözükmesede..
Ama hastaydı kuzum biraz, dışarı çıkmak iyi geldi gibi sanki açıldı değişti havası..


Fatmam ve mamacıklar..=)
Hepsi beniimmm hepsini ben yicem dedi..=)
Duymasın sakın öldürür beniiii..=)
Nekaaa muzurum dime..^_^ 

Neyse efenimm ara ara yağmurda yağmadı değil,
kaçtık hemen içeri bizde, malum cancağızımız hasta..
Sohpete orda devam etmeceee..


Fındık kokulu beyaz sıcak çikolataya bayıldık hepimizde.
Nasılda sarılmışız bardaklara baksanıza..=)

Demiştim ya hani sıkılınca mağazaları gezebiliyorsunuz diye,
bizde biara attık kendimizi mudoya..


Vee benn yine buldum kalplerimi herzamanki gibi..
Kıyılmaz ki bunlarla mamacık yapmaya..  
 

Ayak pozu olmadan olurmu hiç..
Fatmamın ayağına bakın mini minnacık çıkmış..=)

Biraz daha dolaştıktan sonra ayrıldık fıstıklarla..
Eee çocuklu fıstıklar onlar, kreşten alma zamanı geldiiii  paşaları..

Gezme bitti ama post bitmedi tabiki.
Ne giydim kısmınıda unutmayalım,
ki uzun zamandır da yazmıyordum zaten..
Özlenmiştir umarım...!





 Rahat-spor olmayı tercih ettim..
Kalpli kazağımla yapışık yaşıyoruz buara..=)
Birşeye taktık mı takıyoruz biz bayanlar galiba..


Bu resimde komik bi ne giydim pozu oldu sanırım..=)

Herkese mutlu-renkli-huzurlu günler....♥

7 yorum:

  1. Kazağınaaa bende bayıldıım öncelikle onu söyliim kedi talihsizliğini önceden duymuştuum zateen :) gezmenizdee süper ablam ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi gezme olmuş ikinizi biliyorumda üçüncü kişiyi bilmiyom kuzum :) fatmaya da slm söyle balım öptm hepinizi :)

    YanıtlaSil
  3. dışarda kahvaltı ve brunch yapmayı bende çok severim :)
    çok güzel bir gün geçirmişsiniz...
    dışarda sürekli yanıma kedi gelirse özellikle yemek yerken çok sinir olurum...
    zaten kendileriyle pek anlaşamam :)

    YanıtlaSil
  4. renkli ve güzel bir post olmuş..
    tekrarlarını bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  5. kahvaltı güzel
    hatunlar güzel
    e tabi kombin güzel herşey ve gün güzel geçmiş ne mutlu :)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. hahah her şey çok güzel gözüküyo, bi daha beni de çağırın :)

    YanıtlaSil
  7. güzel sözleirn içn saol bitaneeeem.herşey karşılıklı gerçekten..sayenizde güzelbigün geçirdim.devamı gelir inş:)çokdadlusun

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)