3.12.2012

NELER YAPTIM..!

Hayırlı akşamlar canlar...
Kısa bir aradan sonra döndüm yine bloguma,yeni postlarıma..
Özledim , özlendim farkındayım..

Buaralar çok yoğun geçiyor günler,
çok şükür Rabbime herşey yolunda..
Güzel gelişmeler bile var bizim için..

Bugün ''neler yaptım'' postu hazırlamak istedim sizlere..
Gündüzden yazayım istedim ama işler bitmediği için akşama kaldı..=)
Geç olsun güç olmasın değil mi fıstıklar..
 

Güne gülümsemeyle başlamak gibisi yok..
Yiyeceklerime bile yansıttım..^_^

Pembe aşkım heryerimi sardı..
Seviyorum pembeli kombinleri..


Annemin yaptığı güzelim sarmaları bol bol mideme indirdim..=)


Nette gördüğüm bu resime bayıldımmm..
Ruhumuz hep böyle genç kalsın inşallah..


Eşime aşk kokan bi kahve yaptım..♥

  
İhtiyacım olan nevresim takımını yine pembeli seçtim vazgeçemiyorum bu renkten..
Ama beni benden aldığı kesin..



 Cadım da görmüştüm ilk bu yüzükleri ve çok beğenmiştim..
Tesadüf sonucu karşıma çıkınca kaçırmak istemedim ve aldım hemen..
Cadım demişkennn çok çok öperim kendisini canım böcüküm o benim minnakımmm..=)


Çikolatalı pişmaniye aşkımda başkadır benim..
Ayy bak canım çekti yine..=)
Birde koskanın çikolatalı lokumlarına bayılırımmmm..

Yerim ki ben bunu ama yaaa şookkk şekerrrr değilmi..^_^



Anadoluya taşındım taşınalı fatmamla bol bol görüşüyoruz artık..
Canımız sıkılınca atıyoruz kendimizi biryerlere..
Yiyoruz, içiyoruz, geziyoruz bol bol..
Ohh sefamız olsun valla..


Geçenlerde şirin minnak bir kıza,
yine kendisi gibi şirin bi hediye paketi götürdüm..


Kış geldiğine göre paşmina şallarımda ortaya çıktı yeniler bile alındı..


Yine bir gülümseme daha..
Immhh en sevdiğim yemeklerden birisi..
En kısa zamanda tekrardan yapılmalı.


Kestane sevmeyen ben eşimin sayesinde yer oldum..=)
Kendi elleriyle yapmış olmasından kaynaklanıyor olabilir mi acaba..=)))


El altında duran pratik çöp kutusunu çok sevdim ben..
Dileyenler koçtaş ta bulabilirler.


Hafta sonundan kalma bigün..
Eşim ve kardeşceeeğiziiimle gezmelerimizden..
Tabiki sıcak çikiletasız olmazdı.


Bitenlerin yerine yenisini koymak lazım değil mi..
Color me çilek kullanıyordum ama vişnesinin rengi ve tadı daha güzelmiş..=)


Uzun uğraşlar sonucu yeni çizmelerime kavuştum..
Meğerse burnumun dibindeymiş..=)

Son foto aşık olduğum memleketin en güzel yerinden, boğazından gelsin istedim..

Vee herkese hayırlı akşamlar...

13 yorum:

  1. canıımmm.neler yapmışsın.ellerine kollarına sağlık.senın için olan güzellikler banada güzellik verdi şükür:)

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar harika canımm:)
    pembeler de çok yakışmışş ..
    kestane kokusu burnuma geldi bu arada ben de istiyorumm:)

    YanıtlaSil
  3. her bir şey harika.. dolu dolu günler... Allah ağzının tadını bozmasın

    YanıtlaSil
  4. up uzun bir yazı olmuş maymuncuğu çok sevdim:)faceden de tak,p ettiğim için ben ne yaptığından haberdarım:)

    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
  5. Ohhh ne güzl fotolara doya doya baktım özlemiştim bir post yazmanı tatlım :) fatmayla yakın olman ne güzl iki güzl yürek bir olun bırakmayın birbirinizi olurmu canm inş. bende gelirsem üçümüz gezeriz .) şallardn hepsine bayıldım ama benm rengm beyaz :) maymunuda dün ebrunun telinden bakıodum saçlar görünüodu teldn yavaş açıldığı için dedm bu kim bi açıldıki maymuncuk muş :) güldük benm halima .D

    YanıtlaSil
  6. evet uzun zaman olmuştu boş kaldı buralar :))birde bana hediye çektin :))

    YanıtlaSil
  7. Ablam maymuncuk hikayesnini anlatmış. Ha ha haaa :D
    Tekrardan güldüüm yaa çok komktii hali =)
    Bol fotolu post olmuş. Sarmayı aldıım ohhh =)

    YanıtlaSil
  8. Senin gibi cici cici fotolar Allah mutluluğunu gülen yüzünü daim etsin !

    YanıtlaSil
  9. canım çok güzel fotolar paylaşmışsın...
    pembeli kombinine bayıldım...
    ikimizde pembe aşığıyız :))))

    yaşımı sormuşsun canım...
    tabiki ayıp olmaz :)))
    29 yaşındayım :))

    YanıtlaSil
  10. umarim herzaman böyle neseli olur gülersin :) ayrica böyle uzun uzun neler yaptim postlarida cok seviyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. herşey güzel,hele pembeli şalın hırkan çok yakışmış cnm,fakat o tayt varim pantalon olmamış,tesettürlü bir bayan için fazla iddialı benimde bu konuda hatalı kıyafetlerim oluyor ama hiç okadar dar pantalonlu yayın yapmadım bana kızma olurmu ablandan bir uyarı istersen yayınlama sevgilerrr

    YanıtlaSil
  12. o ruh resmine bayıldım hasta oldum ama benim için o resim genç bir kadın ama gölgesi bastonlu olmalıydı :D

    YanıtlaSil
  13. ammman ne cok seyler.yapmissin.pembe sallar,annenin yaptigi dolmalar,sicak cikolatalar.sefaniz olsun.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)