6.12.2012

DOYAMADIK BİRBİRİMİZE..=)

Günaydın fıstıklar nasılsınız..?
Sabah sabah post yazmakta ayrı bir güzel oluyormuş özlemişim..=)

Benim dün 2 tane tatlımı tatlı misafirim vardı..
Canım arkadaşım bebişiyle birlikte misafirim oldular..
Henüz doğmadı ama paşamız, az kaldı..

Bol bol muhabbet ettik fıstıkımla ama doyamadık ki..
Bol bol da yedik içtik tabi..
Sefamız oldu anlayacağınız.

Menümüzün resimleride hazır kızlar merak etmeyin.
Artık iyice alıştım resim çekmeye herşeyin resmini çekesim var..=)
 Ama gel gör ki arkadaşlarımla bir araya gelince,
muhabbete dalınca resim çekmeyi unutuyoruz nedense..=)
Oyüzden sadece mamacık resimleri olacak bu postumda..=)



Böyle ufak bir sofra hazırladım arkadaşım için..
Evimde ilk ağırladığım arkadaşım Nisam oldu..
Ve ben çok mutlu oldum..
Mamacıkları hazırlarken ayrı bir sevinç vardı bende..
Çok zevkliymiş evinde arkadaş ağırlamak.
Tavsiyemdir..=)


İlk olarak tatlıma yer vermek istedim.
Kandırıkçı tiramisu yaptım canım arkadaşıma..
Hani insan çok özenirde bişeyler yolunda gitmez ya pastamda da öyle oldu gibi ama tadına bakınca hiçte öyle olmadığını farkettim gayette güzel yapmışım ellerime sağlık..=)
Tarif isteyen olursa da yazarım post olarak..


Makarna salatası olmazsa olmazlarımdan..
Çokta severim iyi anlaşırız kendileriyle..=)


Kıvırcıklı-kara lahanalı patates salatam..
Tabiki kalpli tabakta..;)
Kara lahanada vazgeçilmezlerim arasında bol bol yeriz..
Eşimin bu salata hakkındaki yorumu ise şöyle:
''Kadın salatası''..=)


Ve minnak sigara böreklerim.
Normalde uzun olur sigara böreği ama ben nedense tombul ve minnak yapabiliyorum..^_^

Vee soframın diğer detayları..


Peçetelerimi mavi-kırmızı seçtim.
Çiçekleri beni cezbetti açıkçası..


Kokoşum arkadaş ben.
Seviyorum taşlı olan herşeyi.
Yengemin hediyesi şekerlik.
Kullanmak için sabırsızlanıyordum,
sonunda kavuştuk..


Çok severek aldığım fincan takımlarımıda ilk defa kullandım.
Seviyorum böyle değişik,orjinal şeyleri..


Yine pastam ve peçeteliğim.
Peçeteliğimde kokoşlardan..:)


Vee son olarakta arkadaşımın getirdiği ev hediyem..
Beni benden aldı kalpli çerçeve takımı..
Hemen astım duvarımıza ama resimsiz,
en kısa zamanda doldurulacak tabı.
Ben öyle kolay resim seçemem şimdi, onumu koysak bunumu filan diye sürer biraz..=)
Ama burdan tekrardan çok çok teşekkür ederim canım arkadaşıma,
hem güzel muhabbeti, hemde güzel hediyesi için..

En kısa zamanda tekrarlayalım nisaaaammmm..=)

Herkese hayırlı günler,
post bitti..=)

12 yorum:

  1. Canım tam bir ev hanımı olmuşsun herşey çok güzl görünüo kalpli salatalığı aldığın günü hatırlıyorum eklemiştin sanki :) çok cici herşey ellerine sağlık makarnalı olan ne salatamı oluyo ya işte neyse ben ona bayılırm içinde makarna var çünkü :)

    YanıtlaSil
  2. Her şey çok lezzetli görünüyor =)
    Maşallah ablama =)
    Çakma tiramisu tarifi istiyoruuummm =)

    YanıtlaSil
  3. fincanlara bayıldımmmmm mükemmell... güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım hepsi harika görünüyor ;) ev hediyende çok güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  5. ellerinesağlık herşey süper görünüyo.becerikli hanım.canımcekti ozellikle makarna salatasını.yogurtlu salataları çokseverim.haberin olsun hehehee.seviyorumsenı

    YanıtlaSil
  6. cok güzel cnm ellerine saglık bu arada evinin resimlerini merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. cnm ne güzel bir sofra kurmuşsun,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. ayy canim benim,bugünleri görmek cok güzel valla senin adina:)ceyizlerini aldigin ve evimde kullanicam insaallah diye bizlerle paylastigin günler geldi postu okurken aklima..Rabbime sükürler olsun bak ne güzel bi ev sahibesi oldun:)herseyin cok güzel gözüküyor Masallah,yazmadan edemedim;)ömür boyu mutluluklar dilerimm..
    Mamalar cezbetti tabiisidee:P

    YanıtlaSil
  9. ohh döktürmüşsün canım valla süper görünüyor hepsi ellerine sağlık :) Ayrıca fincan takımını çok beğendim değişikmiş söyemeden geçmiyim :)

    YanıtlaSil
  10. bol bol misafirler ağırlarsın artık evinde inşallah. sofra müthişşş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. misafir ağırlamayı bende çok severim...
    birşeyler hazırlamak çok zevkli oluyor...
    ellerine emeklerine sağlık canım...
    herşey çok güzel görünüyor...
    bende Tiramisuyu çok severim...
    benim içinde 1 dilim ye bari :))

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canımm:)
    herşey harika görünüyor..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)