30.12.2012

NELER YAPTIM-2

Herkesçiklere kocamannn merhaba,
mutlu haftasonları...

Yine kayıplardayım ben dimi..=)
 Smmm Staj sınav kursum başladı mecburen yokum buralarda eskisi gibi,
günler çok yoğun geçiyor benim için..

Fırsat bulmuşkende yazayım dedim..
Merakta bırakmayım can arkadaşlarımı ve yine neler yaptım postuyla geri döndüm..


 
Malum buara yoğun geçtiği için enerji depolamak lazım derslerde..
Pekmez ve kayısıya merak saldım desem..=)
Hatta sınıfça birbirimize destek oluyoruz,
kuruyemişler mi dersiniz, meyveler mi dersiniz..^_^


Eşimle avmde gezerken gördüm bu pembiş koltuğu ve vuruldum tabiki..
Yatak odama uysa hemencicik aliciiimmm..=)


Pembiş demişken yeni aldığım pembe kalemimide aradan çıkarayım..^_^^
Pembe aşktır..♥


Facede gezinirken gördüm bu cici gelin-damat ayıcıklarını ve hemen masaüstüme koydum..
Çok ciciler değilmi..?


Pembeyi çok seviyorum-aşığım evet ama bazen de değişik renklerde bişeyler almayı başarabiliyorum..=)
Gerçi pembesini gözüm aramadı değil hani..


Küçüklüğümden beri en sevdiğim şeylerdendir kakaolu süt..♥


Bidene arkadaşım canımın içisi fatmamla (işte benim küçük dünyam) buluştuk biz yine geçenlerde..
Çok eğleniyoruz birlikte deli gibi mağazaları karıştırıyoruz..=)

Yine bi bujiteri dükkanını talan ederken çektiğimiz resimlerden biri..
Yüzüklerimiz nasıl..?
Ben güllü olanı fatmamda topu seçti..=)
Çok ufaklar ama değilmi..=)


Gez gez yoruldu tabi bu bedenler.
Girdik mekanımıza hem mamacıkları hemde tatlımızı yedik afiyetle..


Veee fatmamın tatlıya dalış anı..=)
Nam nammm bak canım çekti yine,
kalkıp bi pastamı yapsam ne..^_^




Fatmamın aldığı harf yüzükler çok cici oldu.
Bende alıcaktım ama ne s nede ş harfi yoktu..=(


Minik köpeciğim kollarını açmış sarılmamızı bekliyor her sabah..=)


Kalpli bişeyler gördümü dayanamıyorum artık ben..
Kalpli kazağımda onlardan biri..


Eee fırsat buldukça tabi,
 ayaklarımı uzatıp dinlenmeyide ihmal etmiyorum..
Tv karşısında battaniyeyle keyif yapmak en lüks işim buaralar..


Düğün olalı 3.5 ay oldu ama ben ayakkabımın altındaki isimleri yeni yayınlıyorum,
unutmuşum affedin..



Tükenmez kalemle yazarsam tabi hiç biri silinmez..=(
Kurşunla yazmak niye aklıma gelmediyse..
O heyecanla birçok şeyi unutabiliyoruz tabi..

Vee bugünlük benden bukadar..
İnşallah bidahaki postumu en kısa zamanda yazabilirim..
Yazamasamda siz beni unutmayın fıstıklar..
Merak edip mesaj atan arayan arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim..
İyi varsınız..♥♥♥

16 yorum:

  1. Harika bir post olmuş yine.. Her şey çok güzel :)) Şimdiden mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin cnm.yazılarını okumak güzel.koltukçokgüzel yatakodama almayı bende istemiştim ama odalar ufacık hep:(yüzüklerimizde yakıyo:)çoköpüyorum yazılarının devamınıdiliyorım.9

    YanıtlaSil
  3. o ayıcıklar harika.
    geçen gün senden aldığım yaşlı kadın genç ruh:) resmini de ben masaüstü yaptım:D

    YanıtlaSil
  4. o pastada gözüm kalmadı desem yalan olur... :)

    YanıtlaSil
  5. kalpli herbişiye bende bayılırım ama pijama ise ayrıca bayılrıım ;)
    gelinliğin ne güzelmiş senin..
    mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  6. bol fotolu bir ppost olmuş pembiş koltuk çok cici gerçektn fatmayla birdaha buluşursanz benide yanınızda hissedin olurmu :) öpüldünüz şekerler

    YanıtlaSil
  7. Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


    YanıtlaSil
  8. pembe koltuğa bayıldım bende istiyorum bir tane...

    YanıtlaSil
  9. pembe koltuğu bende çok beğendim :))
    bende öyle birşey istiyorum :)))

    yüzüklerin çok hoş...
    güle güle kullan canım......

    mutlu seneler..........

    YanıtlaSil
  10. merhaba canım,

    ahudemde yarışıyorum...
    bloguma uğrayıp beni oyla butonuyla bana oy verirsen çok sevinirim...
    şimdiden teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  11. yüzükler çok güzelllerr .. Pembe koltuğaa bayılmadım hıh hiç de bile sadce öldüm bittim o kadar yanii :)

    YanıtlaSil
  12. Yüzükleri çok beğendim .. Pembe koltuğa ise bayılmak mıı hiç dee bilee hıh .. Sadece öldüm bittim o kadar yani :)

    YanıtlaSil
  13. nerelerdesin canım mimledim seni

    YanıtlaSil
  14. kız nerelerdesin???
    hiç post yazmıyorsun??
    özledim seni :((

    YanıtlaSil
  15. ne kadar güzel bir gelin maşallah dedim :) bu arada hem pekmez hem kayısı tükettiğiniz dönemle ilgili sorum var....ben çok üşüyorum .pekmez içmemi söylüyorlar..sizce de olumlu etkisi varmı vucut ısısı ile alakalı..): ya da soru fazla mı absürt oldu :))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)