17.12.2012

KOLAY PASTA..

Merhaba herkese...
Nasılsınız bakalım fıstıklar..
İyisinizdir inşallah..
Havalar baya soğudu sıkı giyinin üşümeyin..^_^

Bugün,
 ani gelen misafirler için şipşak yapılan bir pasta tarifi yazmak istedim bloguma..
Eminimki herkesin işine yarayacaktır..
Nede olsa hem çok leziz hemde pratik bir tarif..
Birazcıkta yalancıktan tiramisuya benziyor..=)


MALZEMELER

* Hazır kek
* Vanilyalı puding
* Kakou
* Nescafe 3'ü birarada

YAPILIŞI

Pudingimizi tarife göre hazırlıyoruz ve biraz soğuması için bekliyoruz.
Hazır kekimizin alt tabanını genişçe bir servis tabağına alıp
 sütle hazırladığımız nescafemizin bir kısmıyla ıslatıyoruz.
Daha sonra soğuyan pudingimizin bir kısmını kekimizin alt tabanına yayıyoruz..
Yayma işlemi bitikten sonra kekin üst kısmınıda üzerine koyuyoruz
ve kalan nescafeyle ıslatıyoruz..
Kalan pudingide üzerine yaydıktan sonra buzdolabında soğutuyoruz..

Servis edileceği zamanda kakaouyu serpip afiyetle yiyoruz..^_^


Bu leziz pastada kakaoulu pudingle yapılanı..
Deneyin bakalım beğencekmisiniz kolay pastamı..=)

15 yorum:

  1. Afiyet şeker olsun :) ben de yaparım acil durumlarda

    YanıtlaSil
  2. benim gibi çalışan bayanlar için çok ideal bu pasta notu aldım ilk fırsatta mutlaka yapmalıyım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. oooh çok güzel görünüyor...
    şimdi çayımın yanına olsada yesek dedim :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık...güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok lezzetli görünüyor. Eline sağlık canım benim :))

    YanıtlaSil
  7. sessiz takipçilerindenim ya bismillah deyip başlıyorum yorumlarıma :)
    Eline sağlık ^^ Pastayı çok beğendim böyle pratik ve kolay tarifleri çok seviyorum, güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
  8. Simdi bende muzlusunu yaptim cnm guzel gorunuyr ellwrine sagk

    YanıtlaSil
  9. pratik lezzetleri çok severim :))

    YanıtlaSil
  10. :) beeeendim gitti :) bi de canım çekti :) ilk fırsatta yapıcam inş

    YanıtlaSil
  11. Bende kedi diliyle yapıyorum cok pratik ve lezzetli...

    YanıtlaSil
  12. Bayılıyorum böyle şipşaklara! :)) misafire yapması da güzel de, ben kendime de yapmaya üşendiğim için şipşaklarla geçiniyorum :D
    Eminim lezzetli olmuştur :) Afiyet olsun..
    Benim en son gözde şipşağım, kedi dili ile yapılan tatlı. Onun da ben yazayım tarifini sana aklında bulunsun. Pasta gibi değil sütlü tatlı kıvamında...

    1 pkt kedi dili, 2 pkt hindistan cevizli puding 2 pkt ahududulu-çilekli meyveli sos

    Kedi dillerini sütle ıslatıp borcama diziyorum. Pudingi pişirip sıcağıyla üzerlerine döküyorum. O da soğuyunca meyveli sosu hazırlıyorum. Meyveli sos yerine çikolatalı sosda yakışıyor.

    Tarifinin altını gasp etmiş oldum ama, dayanamadım :) Biz hatunların böyle tariflere ihtiyacı var ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyoo =) Bende bundan ypıyorum aslında ama kakaolu yapmıştıım =) Üzerine hindistan cevici falan dökmüştüüm çok güzel oluyor. Pratik ve lezzetlii =)

    YanıtlaSil
  14. severim pratik tarifleri...
    ellerine saglik güzel görünüyor

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)