3.06.2014

KOMBİNLERİM BİLMEM KAÇ..=)

Söz verdiğim gibi hemen döndüm blog canlarım..
Özlendi mi bilmiyorum ama sıradaki postumu seçtim ben
yepyeni kombin postum karşınızda..
Hemen başlamak istiyorum özlediğim için sabırsızlanmaktayım..


Siyah-altın sarısı uyumunu sevenlerdenim bende.. 
Siyahın asaleti tartışılmaz zaten.
Kombinlerimde çoğunlukla kullanırım bu iki rengi
hemde kurtarıcı bence..


Leopar aşkı tam gaz devam eder bizde.. 
 

Kış mevsiminde çok olmasada ara sıra elbisede giyinirim..
Çok üşüyen biri olduğum için kat kat giyinmek tam bana göre kışın..
Ama kış mevsimini pek sevdiğim söylenemez tabi ilkbahar çocuğu olunca.. 

 Bu resimdeki amaç eşarp göstermekti 
ama buraya karışmış madem kare eşarpların rahatlığınada değinmeden geçmeyeyim..
Kesinlikle tavsiyemdir..


  

Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsunculardanım..^_^



Kış kombinleri bitti geldik yaz kombinlerine..
Bu tuniğimi bayılarak giyiniyorum 
çünkü bitanecik bacımın hediyesi
kendi elleriyle tam 1 saatte dikti..=)
Becerikli hatunun hali başka canım..



Siyah-beyaz takıntım var evet..
Sevilmezmi ki..


Hanım hanımcık moddayım pembelerle.
Bebek mevlütünede başka renk giyinilmezdi ama dimi..=)



Değişiklik iyi gelir herzaman..
Yavru ağzının siyahla birleşimide hoş oldu sevdim..


 

Bu güzel manzara eşliğinde postumu sonlandırayım istedim..
Yaz geldi sonunda nihayet..!
Musmutlu günler hepimize...

♥♥♥♥♥

12 yorum:

  1. canımm zevkli arkadasım benımm.hepside sana nasıl yakısmıs.masallah güzelime

    YanıtlaSil
  2. tuniklerinn çok güzll canmm bayldm güle güle giy emiii çok güzl olmşsn :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah çok güzelsiniz ....yalnız topuzunuz çok yüksek kardeşim.Peygamber efendimizin deve hörgüclü dediği giyinmiş çıplak dediği hadisi inşAllah biliyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederım.. biraz daha ındırıcem saolun uyarınız ıcın..

      Sil
  4. yukardaki yoruma verdiğiniz tepki çok hoş:) bu olgunluğa maşallah:) bi kere daha sevdim sizi.hiiç ses vermedim ama hep takip ederdim .ALLAH yolunuzu açık etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tekrardan..bi musluman olarak beni uyardiniz guzel bi dille kotu bi tepkiyi hakedicek bisey yapmadiniz bana gore..

      Sil
  5. cicibiseyler siyah beyazlı fermuarlı tuniğin bedeni nedir.aynısını alıcam da.sizin kadar varımdır ,beden olarak 38 sanırım deilmi

    YanıtlaSil
  6. maşallah :) harikasın, cok güzel tuniklerin ama nerden ve hangi markalar oldugunu yazsaydın keske fikir ednimiş olurduk cicim :) en cok siyahlı tunikleirni ve pembeli olabı sevdim :) buarada sen de esarbını geriden yapmaya baslamıssın, nasıl duruyor öyle? ben biraz yanaklarımı kapatarak yapıyorum,öyle seviyorum ama bazen yanlardan bakıs acım kapanıyor tabi :) cok soru sordum sanki, neyse kactım güzel gelinim :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tesekkur edem..cnm ben genelde pendık ve umranıyeden alısverıs yapıyorum.. bılındık magazalar olmadıgı ıcın magaza ısmı yazmadım..pendık ve umranıyede bı cok magazada bulabılırsın bu tunıklerden ve daha da fazlasını..
      esarbımı artık bu sekıl baglıyorum evet dedıgın gıbı gorus acımı kapatıyor obur turlu yapınca boyle cok rahat oluyor..
      herzaman beklerım cnm yorumunu gorunce sevındım ınankı

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)