4.06.2014

VAZGEÇEMEDİKLERİM

Kullanıp memnun kaldığım şeylerden
 kolay kolay vazgeçip tercihimi değiştiremeyenlerdenim bende..
Bu yüzden çok çok tercihine güvendiğim kşilerden tavsiye alabiliyorum..

 Uzun süre kullandığım birkaç kozmetik üründen bahsetmek istedim bugünde sizlere..


Axe; kokusuna bayıldığım tek deodorant.
Kıyafetlerdede iz bırakmıyor tabi..


Krem bazlı olan makyaj temizleyicilerin en iyisi bence..
Özellikle rimel çıkarmada üstüne yok..
Su bazlı olanlardan kullanan varmı aranızda acaba..?


Kullandığım tek ruj rengidir kendisi..=)
Markası silinsede aradığım rengi flormarda buldum..


Çok rimel kullandım ama Maybelline One By One Volume Express uzun zamandır kullandığım tek rimel oldu..
Tam istediğim gibi kirpikleri uzun,dolgun ve siyah gösteriyor..
Zamanında fazlasıyla soru almıştım rimel markası konusunda
bu postta cevap olsun bari..=)


Birçok kişiden gelen ''Eyeliner ını nekadar güzel çekiyorsun markası nedir..? ''
sorusunun cevabı aslında çok komik..=)
''Eyeliner değil çektiğim basit bir göz kalemi'' oluyor..
Flormar bu konuda çok başarılı bence.
Akmıyor hiç çünkü ve kolay çekilebilen bir yapısı var..
Birçok kişiye de tavsiye ettim bence flormar bu konuda bana komisyon vermeli..^_^


Nemlendirici biz kadınların en önemli kozmetik ürünlerinin başında geliyor değil mi..
Hepsinden vazgeçeriz ama nemlendiriciden asla.
Yine birçok krem denedim ama hiçbiri istediğim gibi çıkmadı taki Nıvea nın bu kremini deneyene kadar..
Elleri uzun süre yumuşacık tutuyor ve aslında benim için en önemli özelliği ise ellerinizin vıcık vıcık yağlı gibi olmamasıdır ki Nıveanın bu nemlendiricisi tamda bana göre çıktı..

Renkli ve mutlu günler..♥ 



2 yorum:

  1. su bazlılardan garnıerın kusursuz makyaj temizleme suyunu öneririm canım pamuga dokup bıraz gozumun uzerınde bekletıyorum 2 sanıye kadar sonra sılıyorum eyelınerımı bıle cıkarıyor cok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim onu cok ovuyorlar bende bi denicem..cok tesekkur ederim tavsiyen icin.. ♡

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)